Teslimat,İade ve Garanti

TESLİMAT VE GARANTİ BİLGİLERİ

Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?

Satın aldığınız ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmektedir. Ürünler ödeme tarihinden itibaren bulunduğunuz bölgeye göre 90 iş günü içerisinde, adrese teslimat yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır.  

Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Firmamızın Yurtiçi kargo firması ile anlaşması bulunmaktadır.

Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Taraflar arasında ayrıca kararlaştırılmadığı ve açıkça beyan edilmediği sürece, teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.

Siparişim arızalı ya da yanlış geldi ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Fotoğraflı Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. (Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi vermenizi rica ederiz.

Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize 30 iş günü içinde ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir. Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.

Faturam ne zaman teslim edilecek?

Faturalarınız, ürünlerin teslim tarihinden itibaren maksimum 7 gün içerisinde düzenlenerek, ürünün teslim edildiği adrese kargo ile gönderilecektir.

Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tarafımıza ulaşınız.  En kısa faturanız tarafımızdan size yollanacaktır.

Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil? (Numarası, rengi veya ürün kodu farklı)

Hatalı gelen ürünü pakedi açılmamış olması şartıyla 30 iş günü içerisinde tarafımıza faturası ile birlikte Yurtiçi kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında talebinize göre iade ya da değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza doğru ürün gönderilecektir.

Siparişimde bulunan ürünlerin hepsi bana ulaşmadı?

 Siparişinizde 1´den fazla ürün bulunduğu durumlarda gönderimlerimiz parçalı olarak yapılabilmektedir. Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün sayısı aynı olmalıdır. Parçalı her gönderim için ayrı fatura düzenlenebilmektedir.

Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?

Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir.

Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz henüz sevk edilmediği takdirde alıcı ismini veya adresini değiştirebilirsiniz. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.

Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?

Türkiye´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur.

Ürünün Garanti şartları nelerdir?

Kullanıcı ya da uygulama hatası olmadığı takdirde, ürünlerimizin garanti süresi Tüketici

Kanunu kapsamında değerlendirilecektir.